اولین روزی که...
عشق......شکلاتی
♡♥Love♡.....★for☆.....♥Love♡♥
درباره وبلاگ


hoooooooffff inam migzare :)




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 82
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1





كد تقویم

نويسندگان
mehdi lovepuk

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
18 اسفند 1393برچسب:, :: 17:18 :: نويسنده : mehdi lovepuk

 

اولین روزی که عزیزدلت شدم را لابه لای عمیق ترین صفحه ی قلبم

 

 

 

خشکاندم...یاد آن روزها به خیر...هرروز باخدامرورمی کردم تورا...

 

 

 وهرروزتکراراین سوال که توپاداش کدام کارخوب منی...؟!

 

 

این روزها...هرروز...باخودم مرور می کنم...تمام زندگی ام را...

 

 

وحالا شک ندارم که تو تاوان یک گناه نابخشودنی هستی...

 

 

خودم هم نمی دانم گناهم چیست...فقط فهمیده ام که نابخشودنیست...انگار...

 

 

چرانمی بخشد مرا ...خدا...!!!چرا تمام نمی شود حس خواستن تو...؟!

 

 

کاش بگذرد خداازمن...دلم برای یک حال خوب تنگ است...

 

 

می شود یک روز صبح،تورافراموش کرده باشم...؟!!

 

 

خداتوراازمن گرفت...کاش یادتوراهم بگیرد...!!!

 



نظرات شما عزیزان:

raha
ساعت9:32---19 اسفند 1393
salam mehrabonam khobi
postat kheeli khoshmele

azizam koli bos bara to


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: